مسیح راه نجات بشریت

بشارتی نو با خبری خوش

مسیح راه نجات بشریت

بشارتی نو با خبری خوش

کشیش حسین سودمند

__

کشیش حسین سودمند یکی‌ از کشیشان سرفراز ایران است. پس از روی کار آمدن خمینی و وضعیت وحشتناک و رو به وخامت مسیحیان در ایران, برخی‌ از کشیش سودمند خواسته بودند که برای حفظ جانش ایران را ترک کند.


اما کشیش جواب داد: "نه‌, من را خداوند برای ایران فرا خوانده است"


کشیش سودمند یک مسیحی‌ حقیقی‌ و جسور با فعالیت‌های گسترده مسیحی‌ در زمان پیش و پس از انقلاب، دارای همسر نابینا و ۲ فرزند, سرانجام در زندان مشهد به جرم ارتداد توسط رژیم ایران به مرگ محکوم و حلق اویز شد.

بیانیه‌ مشترک 19 سازمان حقوق بشری: «به آزار مسیحیان در ایران پایان دهید»

_

کمپین بین‌المللی حقوق بشر در ایران همراه با ۱۸ سازمان حقوق بشری دیگر،از جمله اتحاد برای ایران، اصل ۱۸ و عرصه سوم، سه شنبه، نهم آذرماه، با انتشار بیانیه‌ای مشترک از جامعه بین‌المللی خواستند تا به آزار و اذیت مسیحیان در ایران خاتمه‌ بدهند.


در این بیانیه آمده «مقامات جمهوری اسلامی ایران در تابستان ۱۳۹۵ فشار بر جامعه نوکیشان مسیحی که پیشینه اسلامی داشتند را به بالاترین حد خود رساندند.»


بیانیه این سازمان های حقوق بشری می‌افزاید «بنا بر گزارش‌های رسیده از سوی منابع موثق و بستگان، ماموران امنیتی ۷۹ مسیحی را در فاصله بین ماه اردیبهشت تا مرداد ۹۵، در مناطق مختلف ایران بازداشت کرده‌اند. اکثریت قریب به اتفاق آن‌ها از چند روز تا یک ماه تحت بازجویی مستمر بوده و یا در بازداشت به سر برده‌اند.»


از انقلاب سال ۵۷ تاکنون چند رهبر کلیسا در ایران کشته شده‌اند و صد‌ها مسیحی نیز تحت بازجویی بوده و زندانی شده‌اند.


چاپ کتاب مقدس به زبان فارسی ممنوع شده و برخی از کلیسا‌ها تعطیل و از مراسم کلیسایی جلوگیری به عمل آمده است.


چگونه مسیحی‌ شوم؟


کتابمقدس می‌‌فرماید: اگر انسان با زبان خود اقرار کند که عیسی مسیح خداوند اوست و در قلب خود نیز ایمان داشته باشد که خدا او را پس از مرگ زنده کرد، نجات خواهد یافت.

زیرا به وسیله ایمان قلبی است که شخص رضایت خدا را حاصل می‌‌کند و بعد هنگامی که ایمان خود را به زبان می‌‌آورد نجات خود را تأیید می‌‌نماید.

پس خداوند هر کس را که به او پناه ببرد نجات خواهد داد.

رومیان


اگر براستی می خواهید به خانواده خداوند عیسی مسیح بپیوندید, با فروتنی چنین دعا کنید:

پدر آسمانی, پس از این دیگر میخواهم برای "پسر یگانه ات" خداوند عیسی مسیح زندگی‌ کنم. حضور روح القدس تو را بر زندگی‌ام خواهانم. آمین

...

رومیان 12 / 14

برکت بطلبید بر آنانی که بر شما جفا کنند؛ برکت بطلبید و لعن مکنید. 


معرفی

با درود و سلام خدمت همه برادران  و خواهران و دوستان خوب مسیحی و غیر مسیحی عزیز.

این صفحه در جهت آشنایی و باز اندیشی پیرامون  پدرمان عیسی مسیح فعالیت میکند.

امید وارم که اینگونه فعالیت ها در فضای مجازی و بازخورد آن در دنیای واقعی، خصوصاٌ ایران عزیزمان  بیش از پیش مثمر ثمر و اثرگذار واقع شود.

با برکت از نام عیسی مسیح. آمین