مسیح راه نجات بشریت

بشارتی نو با خبری خوش

مسیح راه نجات بشریت

بشارتی نو با خبری خوش

تولد مسیح

داریم به ساعاتی نزدیک میشویم که قرار است سرنوشت بشریت 

رقم بخورد،و فرزند خداوند روح استوار و شادی بخش و پر از محبتش را دو دستی به همه ما بدهد.

واقعه ایی سراسر معجزه،معجزاتی که پایان ندارند و همیشه زنده بازمیگردند و روح را جلا میدهند،امیدها را زنده میکنند،ترسها و چالشها را میگیرند،و ما را به خداوند میچسبانند.

در آغاز چند واقعیت که به نوبه خود معجزه هستند و کمتر کسی به آنان توجه دارد:

-مریم و یوسف دو عضور بی اختیار این داستان نیستنند،بلکه دو قهرمان داستان هستند چون هر دو،قرار است تا سر حد نابودی فیزیکی جلو بروند،اما از فرزند خداوند دفاع کنند،آنهم زمانی که شریر بی وقفه و با تمام قدرت سعی دارد جلوی این تولد را بگیرد و از همه بهتر، یوسف و مریم را نابود کند.

-باردار شدن مریم،در حالی که با یوسف هنوز ازدواج نکرده بود،در حالت عادی بدون شک موجب سنگسار شدنش میشد،و شکی نیست که یوسف پس از مطلع شدن از ارده خداوند،همانند یک ساعت دقیق شروع به عمل میکنند و از فرزند خداوند و مادرش حمایت میکند.

-معجزه دیگر اینکه  این نوزاد در اغل چهارپایان به دنیا میاید ،و سربازان دشمنی که میخواهد فرزند را بکشد،همه جا دنبال یک مادر متولد کننده میگردند به جز آغل چهارپایان!

-معجزه دیگر وجود تغییرات جوی غیر عادی در زمان و  محل تولد است که گزارشات زیادی از چند منبع مختلف تاریخی ،بدون اینکه از وجود یکدیگر با خبر باشند  آنان را تائید میکنند.


اما بزرگترین معجزه اینست که یک نوزاد از خانواده ایی بسیار  تهی دست که در یک آغل چهارپایان به دنیا آمده است،سرنوشت بشریت را به طوری کامل رقم میزند،و هم اکنون بیش از دو هزرا سال است که کلمه محبت و مهربانی معنی مخصوص،و منحصر به فرد خودش را دارد:عیسی مسیح!


تمام این معجزات یک چیز بسیار مهم را ثابت میکند و ان ،وجود یک نیروی بسیار قدرتمند است که پشتیبان این نوزاد است.نیرویی که قدرت دارد هر غیر ممکنی را ممکن سازد.نیرویی که قدرت دارد در یک لحظه نیست و نابود سازد،اما سعی میکند که مدارا کند و یکبار دیگر از نو بنا کند.


تولد این نوزاد،جسم شدن کلام بود،کلامی که از آغاز با خدا بود،با خود خدا بود،و جامه جسم بر خود پوشانید تا من و تو بدون هیچ ترس و ضعفی مشارکت داشته باشیم.

با خود خداوند مشارکت داشته باشیم،

از فرزندش لبریز،محبت را به تنها برای خود خوب بدانیم،بلکه برای دیگران هم چنین.


جسم شدن عیسی مسیح بر همگان مبارک و شاد باد

باشد که در سال جدید فیض و برکات روح القدس همواره با شما باشد.آمین


نظرات 1 + ارسال نظر
امیر حبیبی دوشنبه 6 دی 1395 ساعت 18:43 http://jesusforiran.blogsky.com/

بسیار عالی و سازنده .
در نام عیسی برکتتون بیشتر از پیش. آمین

خواهش میکنم برکت از عیسی براتون طلب دارم .
آمین

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.